#32 Hoeveel is je klant je waard?

22 oktober 2021

De afgelopen week heb ik er al een kort bericht over geschreven op mijn Instagram en nu ga ik hier iets dieper op in, zodat jij de waarde van je klant niet alleen gaat begrijpen, maar ook echt snapt wat het je op gaat leveren.

In deze aflevering ga ik je leren hoe je je customer lifetime value van je klant naar voren haalt en hoe je kunt groeien met deze informatie. Marketing is absoluut niet handelen uit je onderbuik gevoel, maar op basis van data.

Meer

Laatste opnames

2024-04-25_Q&A

Live Q&A van 25 April 2024

We hebben mijn demo webshop voor Ina kort besproken en getoond. Hierna een korte discussie over het tonen van een afbeelding van iemand anders op je website. Het tonen...
2024-04-11_Q&A

Live Q&A van 11 april 2024

Ina heeft een salesfunnel ontwikkeld die we gezamenlijk hebben geƫvalueerd en verbeterd met praktische tips. Daarnaast heb ik tussen neus en lippen door aangekondigd dat onze community waarschijnlijk naar...
2024-04-04_Website-Feedback-Sprint

Website Feedback Sprint: Orthobillet.nl

In deze sprint loop ik door de website heen van Orthobillet.nl. Een mooie website en met deze verbeterpunten moet de conversie door het dak gaan.
2024-03-14_Q&A

Live Q&A van 14 maart 2024

Saskia wilde graag weten of het mogelijk is of je aan 1 product meerdere variaties kan toevoegen zoals verschillende data met een eigen voorraad. Hoe dit standaard kan heb...
2024-02-29_QA

Live Q&A van 29 februari 2024

In deze Q&A sessie hebben we het gehad over cookies en hoe deze ons helpen bij het verzamelen van waardevolle data voor SEO en website optimalisatie. We bespraken het...
2024-02-15_QA

Live Q&A van 15 februari 2024

Een breed scala aan onderwerpen tijdens deze Q&A. Hier is een overzicht van de belangrijkste punten die we hebben behandeld: We bespraken het nut van ChatGPT bij het integreren...